۲۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۵۶

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا:

ایران پرچم‌دار جبهه حق/ اعتماد به «وعده الهی» شرط پیروزی است

ایران پرچم‌دار جبهه حق/ اعتماد به «وعده الهی» شرط پیروزی است

شاهرود- رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا بابیان اینکه ایران پرچم دار جبهه حق است، گفت: اعتماد به وعده الهی شرط پیروزی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی شاهرودی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مصلی مدرسه قلعه این شهر با بیان اینکه ایران نقش بسیار مهمی در معادلات جهانی طی چند سال اخیر پیدا کرده است، ابراز داشت: در کسب این مهم پرچم داری ایران در جبهه حق اثر گذار بوده است.

وی با بیان اینکه امروز قدرت استکبار رو به زوال و افول است، افزود: اعتماد به وعده الهی، استقامت و پایداری و وحدت زیر سایه رهبر معظم انقلاب و توجه به آزمون الهی لازمه پیروزی است.

امام جمعه موقت شاهرود بابیان اینکه دنیا متحیر از حکمرانی دفاعی با هدایت رهبر معظم انقلاب است، ابراز داشت: زمامداری این جبهه حق نیز در دستان ایشان است و مادامی که به معظم له گوش فرا دهیم این جبهه حق پیروز خواهد بود.

سعیدی شاهرودی بابیان اینکه دشمن در مقابل برای دفاع از خود سراغ تهاجم فرهنگی، حیله، فتنه و فناوری‌های نوین رفته است، تصریح کرد: برای پیروزی در مقابل این اقدامات دشمن نیازمند شناخت دقیق شیوه‌ها، اهداف و ابزار آنها هستیم.

وی بابیان اینکه جنگ امروز نبرد با استکبار و کفر در کانون درگیری یعنی منطقه غرب آسیا است، افزود: تنها گزینه برای بقای حق نابودی جبهه استکبار است.

کد خبر 6253470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha